beliieeve

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Ebba Styles - 1 oktober 2012 19:27

Japp Japp fråge stund på min blogg nu haha (nehe??) Fråga på så svarar jah så gott jah kan  :)


 


LIVE WHILE WE YOUNG BEJBS!♥

Av Ebba Styles - 1 oktober 2012 17:21

Som jag tycker är väldigt irriterande som hänt flera tusen gånger...

Det är när man snackar om världens, och då menar jag världens viktigaste sak med någon och så laddar mobilen ur och tar typ 100 år för den att ladda upp sig lite. Och det har hänt väääldigt ofta på senaste tiden. Blir lack..


Video inlägg?


Ja jag har en kanal på videofyme och jag gjorde nåågra inlägg på en av mina gamla bloggar, om ni vill så kan jag kanske börja med det igen haha. Men hatar hur jag låter så vi får se :p


Börjat göra headers


Har gjort min egen header och en header till  http://fluffiee.bloggplatsen.se/ men hennes header har inte kommit upp på hennes blogg än, så det är bara att säga till om ni vill ha en header!


Instagram?


Ja jag har instagram, följ mig gärna, gillar gärna mina foton och sånt! Jag följer alla som följer mig och gillar dom flesta fotona som ni lägger upp efter att jag börjat följa er ( brukar gilla alla som kommer upp på startsidan!)


Nått annat för denna eftermiddag den 1 Oktober 2012? Haha oj va seriös man va, nej men det va nog allt för mig denna eftermiddag!


Ses senare.. och kom ihåg! LIVE WHILE WE YOUNG BEBJS!


        

Av Ebba Styles - 1 oktober 2012 16:38

Nu kör vi repetition på slutuppgiften i Spanska! Prov på't i morgo, börjat bli kanske en aning nörvös över alla prov vi haft senaste veckorna.
No, so, labba i no, spanska, matte och sen bild på Fredag.
Och Inte nog med de så har jag en del andra saker jag måste tänka på också bläää<33

Presentation


Hej!
Jag heter Ebba och är 13 vårar gammal, född den 14 April. Jag älskar att sjunga, dansa va med vänner och nörda Fb och Instagram!
Vill ni adda mig på Instagram?
Sök på : @ebblaalexandra.
Directioner ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tick Tack

:D

Skriv gärna att du vart här eller nått!♥

GulliGull!

 

MeMe Ebbla

Kalla mig MeMe eller Ebbla, haha..   


Ovido - Quiz & Flashcards